service laptop iasi reparatii calculatoare reballing iasi inlocuire display tastatura

Bine ai venit Poti sa te loghezi sau sa faci cont aici
service laptop iasi

produse

NEWSLETTER OFERTE

Aboneaza-te la newsletter-ul artcore pentru a primi pe email ultimele oferte si noutati!

ASISTENTA CLIENTI

Click aici pentru a ne scrie un mesaj

Intrebari frecvente

Suna-ne la:

0232-569.339 (telefon fix)

0771-551.191

service-rapid

SERVICE RAPID
service laptop iasi
Ce este Service Rapid?

Service Rapid garanteaza tratarea cu prioritate in service si un termen de rezolvare de 5 zile lucratoare pe perioada acoperita, pentru produsul pentru care a fost achizitionat.



Cum cumpar

Acest serviciu poate fi achizitionat de catre orice client (persoana fizica sau juridica), la momentul cumpararii unui produs nou, indiferent de modalitatea de achizitie: comanda online, comanda telefonica sau comanda in showroom artcore.ro.

Perioada acoperita de Service Rapid se intinde pe toata durata de garantie oferita de producator, dar nu mai mult de 36 de luni de la data achizitiei produsului. La momentul achizitionarii serviciului, clientul va plati contravaloarea acestuia conform ofertei de pret afisata pe site-ul artcore.ro. In urma achizitiei, clientul va primi certificatul de garantie Service Rapid, in format electronic, pe e-mail, la adresa inregistrata in contul clientului. La cerere, acest certificat se poate tipari intr-un showroom artcore.ro sau intr-un alt punct de livrare desemnat de artcore.ro.

Acest serviciu functioneaza independent, fara sa afecteze celelalte servicii standard oferite de catre artcore.ro, cum ar fi Extragarantia de Retur sau serviciul de Pick-Up & Return.

Pe toata durata de acoperire oferita de Service Rapid transportul produselor tur-retur este asigurat gratuit, la cerere, prin serviciul de Pick-Up & Return.



Termeni si conditii

Sunt acoperite toate defectele de natura mecanica sau electrica, in conditiile descrise in certificatele de garantie eliberate de producatori si in certificatul de garantie Service Rapid, certificat ce poate fi descarcat de aici. Serviciul acopera doar produsele pentru care a fost achizitionat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garantie in original si factura de achizitie (copie sau original). Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.

Termenul de rezolvare de 5 zile lucratoare este socotit de la momentul preluarii produsului in unitatea de service desemnata de catre artcore.ro. In situatia in care reparatia produsului nu este posibila in acest interval, produsul va fi inlocuit cu un produs nou, identic sau similar, cu specificatii si caracteristici de performanta cel putin egale cu cele ale produsului initial. Datorita avansului tehnologic produsul propus pentru inlocuire poate avea un pret mai mic decat cel al produsului initial. Produsul primit pentru inlocuire beneficiaza in continuare de acoperirea Service Rapid pana la expirarea termenului initial pentru care a fost achizitionat acest serviciu. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie. In acest ultim caz, in care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului Service Rapid inceteaza.

Pentru a beneficia de Service Rapid, clientul trebuie sa inregistreze solicitarea pentru acest serviciu, prin predarea personala a produsului la service artcore.ro sau la unitatea de service desemnata de catre artcore.ro sau completand formularul de aici. In ambele situatii produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de certificatul de garantie standard in original (certificatul de garantie al producatorului) si factura sau facturile de achizitie (copie sau original), facturi pe care trebuie sa apara produsul pentru care se face solicitarea si serviciul Service Rapid aferent.

In situatia in care se solicita preluarea nejustificata a produselor in service, artcore.ro isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare si/sau transport.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea clientului in scris (mail/SMS), in vederea ridicarii produsului.

artcore.ro poate transfera obligatiile ce rezulta din onorarea acestui serviciu catre o terta parte, drepturile clientului nefiind afectate in nici un fel de acest lucru.

Serviciul Service Rapid este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.

Service Rapid este un serviciu optional, contra cost, oferit de artcore.ro.

Service Rapid este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului.


Reparatii repetate

In situatia in care produsul pentru care s-a achizitionat serviciul Service Rapid sufera intr-un interval de 6 luni, trei reparatii repetate, atunci clientul are dreptul sa solicite inlocuirea produsului. Defectele pentru care se fac reparatiile trebuie sa incadreze in termenii si conditiile certificatului de garantie Service Rapid.


Renuntare

Clientul poate renunta la serviciul Service Rapid si solicita returnarea contravalorii acestuia intr-un termen de 30 de zile calendaristice de la data achizitiei, daca in aceasta perioada nu a beneficiat de acest serviciu. Solicitarea de renuntare trebuie facuta de catre clientul final in scris sau pe e-mail, pe adresa sesizari@artcore.ro, cel tarziu in a 30-a zi de la data facturarii serviciului Service Rapid.


DOA (produs defect de nou)

In situatia in care produsul pentru care a fost achizitionat serviciul Service Rapid este defect de nou si se inlocuieste cu un produs identic, produsul primit la schimb beneficiaza de Service Rapid in aceiasi termeni si conditii.

Daca produsul aflat in situatia DOA se storneaza, atunci se va storna si contravaloarea serviciului Service Rapid aferent.


Drepturi de transfer

In cazul in care produsul acoperit de Service Rapid este revandut sau instrainat catre o terta parte, produsul in cauza beneficiaza in continuare de facilitatile Service Rapid in aceleasi conditii enumerate mai sus.
windows 8