produse
NEWSLETTER OFERTE
ASISTENTA CLIENTI
pickup-return
PICKUP RETURN
service laptop iasi
Serviciul Pick-Up & Return este oferit gratuit de artcore.ro pentru produsele care beneficiaza de certificat de garantie oferit de catre artcore.ro
Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau in service-urile autorizate de producatori.
Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.
Pasii care trebuie urmati :
1. Completarea FORMULARULUI DE SERVICE .
2. Produsul defect poate intra in posesia noastra:
a. Prin curier - in acest caz, in baza solicitarii dumneavoastra, un curier va prelua in maxim 36 ore produsul defect;
b. Prin expediere - in acest caz, va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Mentionarea pe documentul de transport a numarului RMA (numarul comunicat in momentul completarii formularului);
- Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);
3. Returnarea produsului dupa reparare se va face prin curier.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: artcore computers - Departament Service
Adresa: Bd. Tudor Vladimirescu, nr. 40, Iasi
Serviciul Pick-Up & Return asigura :
a. preluarea produsului defect in 36 ore de la obtinerea numarului RMA;
b. livrarea produsului in service-ul nostru in max 48 ore;
c. informarea cu privire la produs pe perioada in care se efectueaza reparatia;
d. returnarea produsului dupa finalizarea reparatiilor.
Serviciul Pick-Up & Return nu asigura :
a. produsele care nu beneficiaza de certificat de garantie emis de artcore.ro;
b. taxele de transport in cazul renuntarii la cumparare;
c. produsele pentru care a expirat perioada de garantie;
d. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta;
e. produsele care au fost trimise prin intermediul altor firme de curierat decat cele agreate de artcore.ro;
f. produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei.
In cazurile descrise la punctele d-f, de mai sus, dupa repararea produselor, atat turul, cat si returul acestora sunt taxate in contul clientului, cu plata ramburs.
De asemenea, artcore.ro isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru :
- durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decat cele agreate;
- produsele expediate fara a avea un numar RMA alocat in prealabil;
- produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau in service-urile autorizate de producatori.
Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.
Pasii care trebuie urmati :
1. Completarea FORMULARULUI DE SERVICE .
2. Produsul defect poate intra in posesia noastra:
a. Prin curier - in acest caz, in baza solicitarii dumneavoastra, un curier va prelua in maxim 36 ore produsul defect;
b. Prin expediere - in acest caz, va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Mentionarea pe documentul de transport a numarului RMA (numarul comunicat in momentul completarii formularului);
- Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);
3. Returnarea produsului dupa reparare se va face prin curier.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: artcore computers - Departament Service
Adresa: Bd. Tudor Vladimirescu, nr. 40, Iasi
Serviciul Pick-Up & Return asigura :
a. preluarea produsului defect in 36 ore de la obtinerea numarului RMA;
b. livrarea produsului in service-ul nostru in max 48 ore;
c. informarea cu privire la produs pe perioada in care se efectueaza reparatia;
d. returnarea produsului dupa finalizarea reparatiilor.
Serviciul Pick-Up & Return nu asigura :
a. produsele care nu beneficiaza de certificat de garantie emis de artcore.ro;
b. taxele de transport in cazul renuntarii la cumparare;
c. produsele pentru care a expirat perioada de garantie;
d. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta;
e. produsele care au fost trimise prin intermediul altor firme de curierat decat cele agreate de artcore.ro;
f. produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei.
In cazurile descrise la punctele d-f, de mai sus, dupa repararea produselor, atat turul, cat si returul acestora sunt taxate in contul clientului, cu plata ramburs.
De asemenea, artcore.ro isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru :
- durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decat cele agreate;
- produsele expediate fara a avea un numar RMA alocat in prealabil;
- produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
