service laptop iasi reparatii calculatoare reballing iasi inlocuire display tastatura

Bine ai venit Poti sa te loghezi sau sa faci cont aici
service laptop iasi

produse

NEWSLETTER OFERTE

Aboneaza-te la newsletter-ul artcore pentru a primi pe email ultimele oferte si noutati!

ASISTENTA CLIENTI

Click aici pentru a ne scrie un mesaj

Intrebari frecvente

Suna-ne la:

0232-569.339 (telefon fix)

0771-551.191

garantie-magazin

GARANTIE MAGAZIN
service laptop iasi
Centrul de Service artcore computers este responsabil pentru asigurarea garantiilor produselor pentru care s-a emis un Certificat de Garantie artcore.ro. Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in conditiile mentionate aici .


Procedura de asigurare a garantiilor:

Receptia in Service

Produsele defecte, expediate catre Centru de Service, prin serviciul "Pick-up & Return" trebuie sa fie obligatoriu insotite de Numarul de Retur (Numar RMA), factura (copie) si certificat de garantie in original.
Va rugam sa cititi instructiunile aferente acestui serviciu aici.
In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect in Centrul nostru de Service, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original.

Diagnosticarea

Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect in Centrul de Service. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, Centrul de Service artcore.ro se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

Remedierea

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din Centrul nostru de Service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.
Termenele de expediere sunt de 24 de ore in Bucuresti, respectiv 48 ore in afara Bucurestiului.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.
windows 8