service laptop iasi reparatii calculatoare reballing iasi inlocuire display tastatura

Bine ai venit Poti sa te loghezi sau sa faci cont aici
service laptop iasi

produse

NEWSLETTER OFERTE

Aboneaza-te la newsletter-ul artcore pentru a primi pe email ultimele oferte si noutati!

ASISTENTA CLIENTI

Click aici pentru a ne scrie un mesaj

Intrebari frecvente

Suna-ne la:

0232-569.339 (telefon fix)

0771-551.191

extensie-garantie

EXTENSIE GARANTIE
service laptop iasi
Ce este Extensie Garantie ?

Extensie Garantie asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei, cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de producatori. Extensie Garantie se poate achizitiona doar pentru produsele ce au o garantie comerciala cuprinsa intre 12 si 36 de luni. Este un serviciu optional, contra cost, oferit tuturor clientilor artcore.ro ce achizitioneaza un produs din categoriile desemnate.



Cum functioneaza

Pe toata durata acoperita de Extensie Garantie , clientul beneficiaza si de avantajele oferite de serviciul Service Expres, care garanteaza tratarea cu prioritate a solicitatilor de service si un termen de rezolvare de 5 zile lucratoare pe perioada acoperita.

Perioada si beneficiile asigurate de Extensie Garantie acopera toata durata de garantie initiala, la care se adauga unul sau doi ani, in functie de optiunea clientului.

Acest serviciu functioneaza independent fara sa afecteze celelalte servicii standard oferite de catre artcore.ro , cum ar fi ExtraGarantia de Retur sau serviciul de Pick-Up & Return.



Cum cumpar

La momentul achizitionarii Garantiei Plus, clientul va plati contravaloarea acesteia conform ofertei de pret afisata pe site-ul artcore.ro . In urma achizitiei, clientul va primi certificatul de garantie Extensie Garantie , in format electronic, pe e-mail, la adresa inregistrata in contul clientului. La cerere, acest certificat se poate tipari intr-un showroom artcore.ro sau intr-un alt punct de livrare desemnat de artcore.ro .

Extensie Garantie poate fi achizitionata de catre orice client (persoana fizica sau juridica), la momentul cumpararii unui produs nou, indiferent de modalitatea de achizitie: comanda online, comanda telefonica sau comanda in showroom artcore.ro .

Pe toata durata de acoperire oferita de Extensie Garantie transportul produselor tur-retur este asigurat gratuit, la cerere, prin serviciul de Pick-Up & Return.

Extensie Garantie trebuie achizitionata cu cel putin 3 luni inainte de expirarea garantiei standard a produsului.

Extensie Garantie poate fi achizitionata si retroactiv, pentru produsele eligibile. Acest serviciu poate fi achizitionat retroactiv numai pentru comenzile facturate incepand cu data de 1 noiembrie 2010. Pentru achizitionarea retroactiva a Garantiei Plus va rugam sa va adresati oricarui consultant artcore.ro : telefonic sau in oricare din showroom-urile artcore.ro .



Termeni si conditii

Serviciul acopera toate defectele de natura mecanica sau electrica, in conditiile descrise in certificatele de garantie eliberate de producatori si in certificatul Extensie Garantie , certificat ce poate fi descarcat de aici. Serviciul se refera doar la produsele pentru care a fost achizitionat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garantie standard in original (certificatul de garantie al producatorului) si factura de achizitie (copie sau original). Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.

Produsele acoperite de Extensie Garantie beneficiaza de un termen de rezolvare in service de 5 zile lucratoare, prin serviciul Service Expres. Acest termen este calculat de la momentul preluarii produsului in unitatea de service desemnata de catre artcore.ro . In situatia in care reparatia produsului nu este posibila in acest interval, produsul va fi inlocuit cu un produs nou, identic sau similar, cu specificatii si caracteristici de performanta cel putin egale cu cele ale produsului initial. Datorita avansului tehnologic produsul propus pentru inlocuire poate avea un pret mai mic decat cel al produsului initial. Produsul primit pentru inlocuire beneficiaza in continuare de acoperirea Extensie Garantie pana la expirarea termenului initial pentru care a fost achizitionat acest serviciu. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie. In acest ultim caz, in care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului Extensie Garantie inceteaza.

Pentru a beneficia de Extensie Garantie , clientul trebuie sa inregistreze solicitarea pentru acest serviciu, prin predarea personala a produsului la service artcore.ro sau la unitatea de service desemnata de catre artcore.ro sau completand formularul de aici. In ambele situatii produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de certificatul de garantie standard in original (certificatul de garantie al producatorului) si factura sau facturile de achizitie (copie sau original), facturi pe care trebuie sa apara produsul pentru care se face solicitarea si serviciul Extensie Garantie aferent.

In situatia in care se solicita preluarea nejustificata a produselor in service, artcore.ro isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare si/sau transport.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea clientului in scris (mail/SMS), in vederea ridicarii produsului.

artcore.ro poate transfera obligatiile ce rezulta din onorarea acestui serviciu catre o terta parte, drepturile clientului nefiind afectate in nici un fel de acest lucru.

Serviciul Extensie Garantie este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.

Extensie Garantie este un serviciu contra cost oferit de catre artcore.ro .

Extensie Garantie este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului.



Reparatii repetate

In situatia in care produsul pentru care s-a achizitionat serviciul Extensie Garantie sufera intr-un interval de 6 luni, trei reparatii repetate, atunci clientul are dreptul sa solicite inlocuirea produsului. Defectele pentru care se fac reparatiile trebuie sa incadreze in termenii si conditiile certificatului de garantie Extensie Garantie .



Renuntare

Clientul poate renunta la serviciul Extensie Garantie si solicita returnarea contravalorii acestuia intr-un termen de 30 de zile calendaristice de la data achizitiei, daca in aceasta perioada nu a beneficiat de acest serviciu. Solicitarea de renuntare trebuie facuta de catre clientul final in scris sau pe e-mail, pe adresa sesizari@artcore.ro, cel tarziu in a 30-a zi de la data facturarii serviciului Extensie Garantie .



DOA (produs defect de nou)

In situatia in care produsul pentru care a fost achizitionat serviciul Extensie Garantie este defect de nou si se inlocuieste cu un produs identic, produsul primit la schimb beneficiaza de Extensie Garantie in aceiasi termeni si conditii. Daca produsul aflat in situatia DOA se storneaza, atunci se va storna si contravaloarea serviciului Extensie Garantie aferent.



Drepturi de transfer

In cazul in care produsul acoperit de Extensie Garantie este revandut sau instrainat catre o terta parte, produsul in cauza beneficiaza in continuare de facilitatile Extensie Garantie in aceleasi conditii enumerate mai sus.
windows 8